کلیدواژه‌ها = برند
طراحی الگوی قیمت‌گذاری ارزش برند در شرکت‌های تأمین سرمایه: راهبرد ادغام و تملیک

دوره 13، شماره 49، فروردین 1403، صفحه 201-216

حمید خیل‌نژاد؛ فریز طاهری‌کیا؛ سیدمهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان


رابطه ارزیابی‌های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام

دوره 3، شماره 10، مرداد 1393، صفحه 199-218

مصطفی قاضی زاده؛ محمود اسفندیاری سلوکلو؛ محمد ابراهیم راعی عزآبادی؛ حسین رئیسی قربان آبادی