دوره و شماره: دوره 12، شماره 47، مهر 1402 
ارائه مدل مدیریت پرتفوی مشتری (CPM) به منظور بهبود مدیریت روابط مشتری(CRM)

صفحه 1-20

علی اکبر جعفری؛ کامبیز شاهرودی؛ سید محمود شبگو منصف؛ نرگش دل افروز


بررسی مدل های سنجش ریسک سیستمیک و انتخاب رویکرد بهتر در مؤسسات مالی ایران

صفحه 177-190

مجید نوروزی؛ حمیدرضا کردلویی؛ رضا غلامی جمکرانی؛ حسین جهانگیرنیا


ارائه الگوی افشای توسعه پایدار اسلامی برای سیستم بانکی ایران

صفحه 249-268

زهره قیومی؛ محمدرضا مهربان پور؛ غلامرضا کرمی؛ حمید زارع


ابزارهای مدیریت ریسک نقدینگی صندوق های سرمایه گذاری مشترک

صفحه 355-378

سید حسین حسینی؛ محمد حسن ابراهیمی سروعلیا؛ مسلم پیمانی


شناسایی و بررسی فرآیند اثرگذاری مهم‌ترین متغیرهای موثر بر بحران بانکی در طی زمان

صفحه 379-410

قدرت الله طالب نیا؛ سیاوش ملک پور؛ حمیدرضا وکیلی فرد؛ محمدحسین رنجبر


ارایه مدل مناسب برای تاب‌آوری مالی کسب‌وکار کارآفرینانه با رویکرد مدیریت ریسک

صفحه 457-480

مهدی امینی؛ فریدون رهنمای رودپشتی؛ حبیب امیربیکی لنگرودی؛ علی بدیع زاده


مقایسه کارآمدی مدل‎های ARIMA و ARFIMA در پیش‎ بینی نرخ بهره و نرخ اوراق خزانه اسلامی در ایران

صفحه 481-504

محدثه رزاقی؛ هاشم نیکومرام؛ علیرضا حیدرزاده هنزائی؛ فرهاد غفاری؛ مهدی معدن چی زاج


تأثیرمعیارهای عملکرد بر ارزش برند در صنعت خودرو

صفحه 541-562

عبدالرضا طهماسبی؛ میرفیض فلاح شمس؛ حمیدرضا وکیلی فرد؛ عبدالله نعامی


بررسی تآثیر آزادی‌ مالی و سرمایه‌گذاری بر فرار مالیاتی: رهیافت رگرسیون کوانتایل

صفحه 583-604

ناصر یوسف نژاد؛ علی اکبر فرزین فر؛ حسین جباری؛ مهدی صفری گرایلی؛ حسن قدرتی